Menu
Aktualne informacje o dostępie do świadczeń zdrowotnych w sytuacji epidemiologicznej znajdują się na stronach ośrodków.
3.7
(5 ocen)
z ostatnich 365 dni

Wojewódzkie Centrum Onkologii w Gdańsku

al. Zwycięstwa 31/32, Gdańsk

50% pacjentów poleca tę placówkę

Oceny szczegółowe

Liczba ocen w ostatnich 365 dniach: 5

Całkowita liczba ocen: 202

pokaż więcej

Więcej informacji

Rejestracja: Budynek A, ul. Marii Skłodowskiej Curie 2, tel. (58) 345-21-99

tel. 58 772-39-50 - rejestracja do poradni

tel. 58 345-21-99 - rejestracja na badania USG i Mammografie

tel. 605-956-682 - rejestracja na badania profilaktyczne

Rejestracja czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00 - 18:30

Budynek B, al. Zwycięstwa 31/32, tel. (58) 732-48-01 tel. 58 772-39-50

W budynku A Wojewódzkiego Centrum Onkologii funkcjonuje nowoczesne centrum diagnozowania i leczenia chorób piersi – MAMMA CENTRUM wg standardów Breast Cancer Unit. Na parterze budynku B działa Punkt Informacji Onkologicznej, który udziela informacji pacjentom i ich bliskim o sposobach leczenia, miejscach wykonywania badań, a także oferuje wsparcie psychologiczne. Dyżurują w nim wolontariusze, którymi są m.in. osoby po przebytej chorobie nowotworowej, psycholodzy i studenci psychologii. Czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-12:00

Personel medyczny

Pokaż personel wg. specjalizacji:

Pokaż oceny dot. pacjentów leczonych z powodu:

Oceny z komentarzami (20)

Pacjent

(4.9)
rok temu
Bardzo przyjazna pacjętowi
Czytaj dalej

Pacjent

(1.4)
rok temu
Bardzo niskie kompetencje lekarzy specjalistów (onkolodzy, laryngolog,gastroenterolog, hematolog, psychoonkolog)- nieumiejętność postawienia prawidłowej diagnozy, brak współpracy miedzy specjalistami - niestosowanie się do sugestii dalszego postępowania po kolejnych badaniach, brak planu i koordynacji diagnostyki i koncepcji leczenia. Brak możliwości kompleksowej diagnostyki, przewlekanie ( mimo karty DiLO) diagnostyki,bezsensowne wykonywanie po raz kolejny tych samych badań zamiast wskazanych w poprzednim wyniku dla pacjenta (u mnie np. gastroskopia zamiast ezofagoskopii sugerowanej już w pierwszym TK), wmawianie pacjentowi nieprawdy ( że gastroskopia to to samo co ezofagoskopia), nieprecyzyjne wyniki biopsji. Kompletnie nieprofesjonalny i nieżyczliwy koordynator opieki onkologicznej - nie tylko nie ułatwia ale wręcz utrudnia pacjentowi uzyskanie prawidłowej diagnozy i leczenia. Brak informacji na początku diagnostyki o niemożliwości wykonania wszystkich procedur diagnostycznych w placówce, po ujawnieniu tego faktu utrudnianie zmiany placówki na inną. Terminy procedur niezgodne z kartą DilO( znaczne przekroczenia czasów oczekiwania). Częste awarie sprzętu i systemów komputerowych powodujące uciążliwości dla pacjenta. Bardzo duże trudności w rejestracji telefonicznej, długie kolejki w rejestracji stacjonarnej. Brak możliwości skoordynowania wizyt u kilku specjalistów. Brak miejsc parkingowych dla pacjentów ( wjazd na parking tylko dla pracowników!)Personel ( zarówno medyczny ja i pomocniczy) niesympatyczny, nieżyczliwy, nieempatyczny i niekompetentny.
Czytaj dalej

Pacjent

(2.3)
2 lata temu
z dotychczasowego doświadczenia wynika że placówka nie przewiduje leczenia powikłań po terapii okkologicznej w sytuacji pilnej. Warunkiem moje pozytywnej oceny jest pozytywna sytuacja zdrowotna pacjenta tzn. gdy korzystanie z placówki jest planowe i polega na profilaktyce podczas wizyt kontrolnych w związku z tym odległe terminy rejestacji do specjalisty nie mają znaczenia, ani to że pacjent jeśli zobaczy długą kolejkę do rejestracji więc poczeka albo przyjedzie nastepnego dnia. W przypadku pilnym nie ma mozliwości przyśpieszenia wizyty ani kontaktu z lekarzem, ani osobistego ani przez personel żeby dowiedziec sie czy w wypadku pozytwnego wyniku nie nalezałoby szybciej zgłosić się na wizytę. podobnie w przypadku badan labolatorynych nie ma praktyki powiadamiania ani pacjenta i ani chyba lekarza. poprostu pozytywny wynik jest wkładany do karty i czeka ma zaplanowaną wizyte nawet kilka miesięcy. Podsumowujac na nic miły personel do ktorego nie ma dostepu. Trzeba miec końskie zdrowie zeby się leczyć. Jako osoba pracująca wszystkie godziny spędzone w kolejkach w zastępstwie osoby chorej, ktora jest w mojej rodzinie musze odrabiać po godzinach przecież nie zwolnie sie z pracy. Zycze zdrowia wszystkim lekarzom, pracownikom ale przede wszystkim pacjentom. Zawsze mozna sie pomodlic licząc na cud :D
Czytaj dalej
Pokaż więcej

Wszystkie oceny (182)

Osoba towarzysząca

(5.0)
21 godzin temu

Pacjent

(2.2)
4 miesiące temu

Pacjent

(4.6)
6 miesięcy temu
Pokaż więcej